1. INTOTDEAUNA PUNETI SPATIU INAINTE SI DUPA SEMNELE DE PUNCTUATIE – Un titlu care nu are spatii intre cuvinte are toate sansele sa fie sters definitiv din siteurile de anunturi si penalizat de Google.
  2. EVITATI SEMNELE VIZUALE DE GENUL: ~~~[[[ VAND]]]~~~ acestea au efect ZERO atat la Google cat si la cautarile pe site-urile de anunturi si mai mult de atat sunt obositoare si enervante pentru foarte multi vizitatori.
    Nu incercati sa atrageti atentia prin CARACTERE MARI si semne precum #, !!!, @@@, .::.

  3. Anuntul trebuie sa fie insotit de o poza. O poza afisata in dreptul anuntului va creste interesul utilizatorilor asupra acestuia. Un anunt insotit de o poza va oferi un feedback cu peste 33% mai mult decat unul blank.

    Pentru a creste impactul prezentei unui anunt in siteurile de anunturi online, anuntul trebuie sa fie insotit de o poza, care sa descrie serviciile / produsele oferite (pe aceasta poate fi trecut numarul de telefon sau adresa web siteului). Foloseste acest avantaj, anuntul tau va fi mult mai relevant.

    EVITATI POZE EROTICE SAU INDECENTE majoritatea administratorilor de site-uri va vor sterge aceste poze deoarece nu se incadreaza in termenii si conditiile site-urilor respective. Odata cu poza se va sterge si anuntul dvs si eventual se va banna definitiv dupa site email etc.. Daca doriti sa promovati un site de genul CHAT erotic, va sfatuim sa asociati siteului o imagine cat mai serioasa si decenta.

  4. SCRIETI  TOATE DETALIILE LEGATE DE OFERTA DVS. Daca vindeti o masina specificati in textul anuntului toate detaliile (an fabricatie, carburant, cp, clima, x airberg-uri etc…) In cazul in care vindeti un apartament specificati zona, imbunatatiri, etaj si tot ce trebuie completat intr-un site de imobiliare

  5. TITLUL anuntului este cheia in obtinerea unui feedback ridicat. Titlul anuntului trebuie sa contina informatii la obiect despre serviciile / produsele prezentate. Oferta trebuie prezentata intr-un titlu de maxim 100 de caractere.

  6. NUMARUL DE TELEFON utilizat in anunt. Daca oferta / cererea este una temporara, este indicat sa nu utilizati un numar de telefon personal, deoarece acesta va fi vizibil mult timp dupa expirarea valabilitatii anuntului. Folositi o cartela reancarcabila si rediretati-o catre numarul utilizat.

  7. ADRESA DE E-MAIL utilizata la publicarea unui anunt. Este recomandat ca pentru publicarea unui anunt sa nu utilizam o adresa de e-mail personala. Aceasta va fi indexata in timp in diferite liste de SPAM si bombardata cu nenumarate oferte nedorite.

  8. NUMARUL DE PRODUSE (DISTINCTE) PUSE IN VANZARE sau servicii oferite in acelas anunt NU TREBUIE SA FIE MARE . Daca aveti mai multe produse sau servicii formulati mai multe anunturi distincte .Nerespectand aceast lucru riscati sa incalcati regulile si conditiile unor site-uri sau anuntul Dvs. sa devina un amalgam greu de inteles pentru cumparatori.

  9. Selectati CEA MAI POTRIVITA CATEGORIE posibila pentru anuntul Dvs , daca nu gasiti o categorie potrivita puteti selecta categoria „Diverse„. Nu adaugati anunturi in rubrici care nu au legatura cu continutul anuntului .

  10. Utilizaţi conţinut diferit pentru fieacare anunţ si fiţi inspirat la formularea titlului dar si a continutului .

    Majoritatea clientilor ajung sa citeasca anunturile Dvs. folosind un motor de cautare (de regula binecunoscutul Google), si accesand lista de rezultate.

    Google, primeste „intrebarea” clientului, si incearca sa afiseze paginile cele mai relevante, care contin unul sau toate cuvintele din acea „intrebare”. De aceea textul unui  anunt trebuie sa fie scris cat mai detaliat, pentru ca ORICE CUVANT CHEIE VA POATE ADUCE UN POSIBIL CLIENT.